Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΣΗΚΩ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ "ΠΑΙΔΙ" ΤΗΣ "ΑΛΛΑΓΗΣ"...

Χθες: “Αν φύγει ο Kουβέλης θα φύγω κι εγώ”…
Σήμερα: “Η δική μου συμπεριφορά έχει υπάρξει ειλικρινής, συνεπής και υπεύθυνη“

Τούμπες, τούμπες, κωλοτούμπες…
Ευάγγελος Βενιζέλος: "ΕΓΩ (και η “δημοκρατική” παράταξη ΜΟΥ) στηρίζω τους (νεο)"δημοκρατικούς" θεσμούς…"
Ευάγγελος Βενιζέλος: ΕΓΩ (και η “δημοκρατική” παράταξη ΜΟΥ) στηρίζω τους δημοκρατικούς θεσμούς…
BB- ο πολιτικάντης κωλοτούμπας που ΔΕΝ στήριξε το ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ και τον εκλεγμένο Σοσιαλιστή και Δημοκράτη Πρωθυπουργό, στηρίζει τον αντί- δημοκρατικό, δεξιό πρωθυπουργό εκλεκτό των μεγάλων συμφερόντων… 


BB- Διάγγελμα στήριξης του δεξιού πρωθυπουργού:: ΕΓΩ -Είμαι-η-(νέο)δημοκρατική-παράταξη-και-ξέρουμε-να-απαντάμε-στις-αγωνίες-του-πολίτη...


ΣΗΚΩ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ "ΠΑΙΔΙ" ΤΗΣ "ΑΛΛΑΓΗΣ"!
"Η δημοκρατική παράταξη είναι εδώ και καλύπτει όλο το χώρο από την συντηρητική δεξιά μέχρι την κομουνιστική αριστερά"...

"Το παΣΟΚ με αίσθημα ευθύνης και συνέπεια του έργου ΜΟΥ, συνεχίζει να είναι εδώ…"

Βαγγέλα, τα κιλά σου παραπλανούν… δείξε μας πόσο λίγος μπορείς να γίνεις ακόμα… δείξε ότι έχεις…στόχο...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου