Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Σύντομη περίληψη και συμπεράσματα της συνέντευξης Εγώγγελου

-Το παΣΟΚ(ΜΟΥ) και ΕΓΩ προσωπικά είμαστε εγγυητές της σταθερότητας(ΜΟΥ).
-Ο πρωθυπουργός αμέσως ζήτησε την παραίτηση Μπαλτάκου, ακούγοντας εμάς (δηλαδή ΕΜΕΝΑ).
-Ο πρωθυπουργός (ΜΟΥ) δεν ήξερε, δεν άκουσε, δεν είδε… ΜΟΥ το είπε και ΕΜΈΝΑ ο Θεός. Ως εκ τούτου εγγυώμαι ΕΓΩ για την σταθερότητα της νοημοσύνης μας (ΜΟΥ και ΤΟΥ)
-Τον Παπανδρέου τον θέλω με σφικτούς δεσμούς ώστε να μην ΜΟΥ φύγει όλο το ΠΑΣΟΚ.
- Τους κανόνες λειτουργίας του κόμματος τους φτιάχνω ΕΓΩ. Αυτή είναι η “δημοκρατία” MOY.

-Ο δάκος παιδιά, το νου σας, σπρώξε τον δάκο… αλλιώς ΧΑΝΟΜΑΙ- ΕΓΩ!!!!!!!!!!

Συμπέρασμα 1:
Ο Ανδρέας Λοβέρδος δήλωσε πιο νωρίς στο ΜΕΓΚΑ: η ιστορία Μπαλτάκου δεν αγγίζει τον Πρωθυπουργό!!!!! πιο σύμμαχοι, πεθαίνεις.....
Συμπέρασμα: Βαγγέλα, ΠΕΘΑΝΕΣ πολιτικά!
Συμπέρασμα 2:
Ζούμε εφοπλιστικές στιγμές… Τι (πράγματα!) έδειχναν τα ΜΜΕ σε περίληψη: Ανδρέας Λοβέρδος… Νίκος Μπίστης… Ευάγγελος Βενιζέλος… “η ιστορία Μπαλτάκου δεν αγγίζει τον Πρωθυπουργό”…(πιο δεκανίκι του Σαμαρά μόνο η ΧΑ-και’ αυτή παλιά…) # τα θαλασσοδάνεια _μίλησαν
 Θα ζήσουμε για να σας θυμόμαστε! #ΔΕΝ_ΞΕΧΝΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου